お電話でのお問い合わせは、1-604-681-0856までどうぞ Emailでお問い合わせはこちら 留学・学校相談専用フォームはこちら
Vancouver Live(タイトル)

2011 年 10 月 のアーカイブ

File No.7:Vikkiさん

Club-House is the best place to learn English at your own pace, meet new people and discover other cultures! It also opens a lot of doors for those wanting to get into the International teaching scene.


File No.6:Shoichi君

クラブハウスはどこよりも安く1対1のレッスンが受けられる、カナダ人と仲良くなれるというのが僕の印象です。1対1で一時間も会話が出来るので会話力が伸びたと自分で実感しています。話があう方と友達感覚でカンバゼーションが出来るのがすごく楽しくて、平日はほぼ毎日ここでお世話になっています。


File No.5:Makiちゃん

文法と違って会話は相手がいない事には始まらない。ネイティブスピーカーともっと話したい!日本語も教えてみたい!と考えて行き着いたのが、ここクラブハウスでした。1対1なので受身にならず積極的なコミュニケーションもアップ↑そして誰もがフレンドリーに話しかけてくれます。又いつも笑顔で迎えてくれるスタッフに会えるのも私の楽しみです♪


File No.4:Vivianさん

Being a teacher at CH is an extremely rewarding experience. To be able to help students in their English studies is a true pleasure. The staff, the students and my follow teachers are all very kind and amiable that it truly is a highlight of my weekly routine.